Group 1555zxzxz

Premiera sensorycznej gry “Rozpoznaj Stworka”!

rozpoznaj stworka

Premiera sensorycznej gry “Rozpoznaj Stworka”!

Zaproście stworki na przyjęcie urodzinowe. Wystarczy porozsyłać zaproszenia. Jednak w przypadku stworków nie jest to takie łatwe! Każdy z nich ma bowiem swój tajny kod, który odczytać można jedynie dotykiem. Sprawdź się i bez użycia wzroku spróbuj rozesłać jak najwięcej zaproszeń.

“Rozpoznaj Stworka” to nietuzinkowa gra dla dzieci, która została tak zaprojektowana, by mogli w nią zagrać razem osoby niewidome i niedowidzące z osobami ze sprawnym wzrokiem. Domki oraz karty stworków mają wypukłe oznaczenia służące do ich identyfikacji. Czy będziecie potrafili je rozpoznać posługując się wyłącznie zmysłem dotyku?

Co ją wyróżnia?

● gra integracyjna, włączająca w zabawę dzieci niewidome i niedowidzące;
● innowacyjna forma zabawy;
● doskonałe ćwiczenie sensoryki i empatii – wczuwanie się w sytuację dzieci
niewidomych i niedowidzących;
● gra rekomendowana przez psychologów oraz konsultowana pod
kątem dostosowania dla osób niewidomych z Fundacją Instytut Rozwoju
Regionalnego;
● patronaty: zabawkowicz.pl, Fundacja Polska Bez Barier.

Zobacz, jakie to proste!

1. Połóżcie karty gości na środku, obrazkami do góry, oraz rozłóżcie domki
stworków i żetony zaproszeń.
2. Na sygnał „start!” każdy gracz wybiera domek, wsuwa palec do jego rogów
i próbuje rozpoznać dotykiem stworki – podając ich imiona.
3. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, gracz kładzie żeton zaproszenia na karcie
gości. Jeśli się pomyli, odkłada żeton i pobiera nowy domek stworków.
4. Gra kończy się, gdy wszystkie stworki z kart gości zostaną zakryte lub gdy
skończą się żetony zaproszeń.

Zobacz inne wpisy

Po drugiej stronie gry

Gry karciane – najlepsze na wycieczkę!

Wakacje na całego, więc to idealny czas na wycieczki. Poza standardowymi punktami programu, odwiedzaniem nowych miejsc czy spacerami, warto na chwilę się zatrzymać  i zresetować głowę.

Po drugiej stronie gry

Nie miałem jeszcze w rękach gry książkowej, w której miałbym do czynienia z zabiegiem polegającym na używaniu * w przypadku końcówek rodzajowych. Nie spotkasz w