Group 1555zxzxz

ZAPOWIEDZI 2024

Dunder albo kot z zaświatu

W książce Dunder albo kot z zaświatu to Ty zadecydujesz, jak potoczy się historia mówiącego kota.

Sprawdź wszystkie możliwe przygody w tej niesamowitej książce autorstwa Radka Raka.

Ilustracje: Tomasz Bolik

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE KSIĄŻKOWEJ:

  • Liczba stron: ok. 280
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Wiek: 14+

Dom kotów. Wykreślanka z pazurem

To szybka i sprytna gra roll-and-write, stworzona przez nagradzanych projektantów gier, Williama Attię i Kristiana A. Øtsby’ego.

Napełnij swój dom kotami, myszami i kośćmi, używając cyfr do tworzenia pokojów i wykorzystując ich specjalne „moce” do zdobywania punktów. Gra zapewnia niemal nieograniczoną regrywalność dzięki czterem poziomom trudności i losowym kombinacjom zdolności. W trakcie gry gracze zapisują liczby wyrzucone na kostkach, starając się optymalnie zagospodarować swoje karty. Zwycięża osoba, która na koniec zgromadzi najwięcej punktów, efektywnie grupując takie same wartości.

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

  • Liczba graczy: 1–6
  • Czas gry: 15 minut
  • Wiek: 10–99

Piątka z kosmosu

Rodzinna gra karciana autorstwa Reinera Knizii.

W trakcie rozgrywki będziecie próbować jak najszybciej pozbyć się swoich kart. 

W każdej turze możecie dołożyć maksymalnie 4 karty w pionie lub poziomie. Nie wszystkie karty można jednak zagrywać razem, dlatego trzeba uważnie obserwować to, co się dzieje na stole. Jeśli dołożycie karty do dużych grup, to zgarniecie bonus i będziecie mogli odrzucić maksymalnie 3 dodatkowe karty.

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

  • Liczba graczy: 1–4
  • Czas gry: 20 minut
  • Wiek: 7-99

Kosmiczne pieski. Psotna gra karciana

Wszystkie psiaki na pokład! Startujemy za 3…2…1…

Kosmiczne pieski to gra karciana, w której musisz zdobyć 3 różne planety lub 40 punktów.

Używaj kart akcji, aby osiągnąć zwycięstwo lub utrudnić to przeciwnikom. Podkradaj innym karty, zamrażaj zdobyte przez nich planety albo rozpraszaj ich przy pomocy gadatliwych kosmitów!

Do lotu, gotowi… hau!

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

  • Liczba graczy: 2–5
  • Czas gry: 20 minut
  • Wiek: 7–99

Projekt A.R.T. Na ratunek arcydziełom

Projekt A.R.T. to dynamiczna gra kooperacyjna, pełna zwrotów akcji.

Jesteście członkami Projektu Art Rescue Team (A.R.T.) – organizacji walczącej z Białą Ręką, nikczemną korporacją odpowiedzialną za niezliczone kradzieże cennych dzieł sztuki na całym świecie. Współpracujcie, by ocalić skradzione dzieła!

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

  • Liczba graczy: 1–6
  • Czas gry: 40 minut
  • Wiek: 12–99

Fabled Lands. Rozdarte królestwo

Fabled Lands to kultowa seria książek paragrafowych autorstwa Dave’a Morrisa i Jamiego Thomsona, klasyka gatunku, kt.ra jest wydawana w Wielkiej Brytanii od 1995 roku.

Wyrusz w podróż pełną fantastycznych przygód do krain wykraczających poza granice Twojej wyobraźni.

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE KSIĄŻKOWEJ:

  • Liczba stron: ok. 240
  • Oprawa: miękka
  • Wiek: 10+

Zbuntowane księżniczki

Królewna Śnieżka, Mała Syrenka, Kopciuszek i inne księżniczki z baśni spotykają się na pięciodniowym balu. Książę z bajki, który nie został zaproszony, próbuje dostać się na bal, aby się im oświadczyć. Jako wolna, niezależna księżniczka starasz się unikać oświadczyn. Której księżniczce uda się pozostać singielką do końca balu?

Wciel się w rolę księżniczki z bajki, która nie chce poślubić księcia! Aby wygrać, musisz unikać oświadczyn. Wciągająca gra polegająca na zagrywaniu kart oraz zbieraniu zestawów kart w taki sposób, żeby na koniec każdej rundy mieć, jak najmniej kart oświadczyn.

Dla nowych i zaawansowanych graczy – różne poziomy trudności

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

  • Liczba graczy: 3–6
  • Czas gry: 40 minut
  • Wiek: 8–99